28 grudnia, 2013

rozdział dwudziesty ósmy.

 Jak się czujesz? - zapytała mama.
- Lepiej - uśmiechnęłam się.
- Przyniosłam krakersy i lemoniadę.
- Oo to wspaniale, umieram z głodu - oczy mi się zaświeciły.
Mama wyciągnęła kilka opakowań krakersów i butelkę lemoniady. Od razu wzięłam się za otwieranie. Pociągnęłam solidny łyk lemoniady i aż jęknęłam z rozkoszy. Wpakowałam chyba garść krakersów do ust.
- Właśnie widzę - zaśmiała się mama.
Zerknęłam na zegar. Wpół do dziewiątej. Jeszcze tylko trzy i pół godziny. I zostaną dwa dni do nadejścia Diega.
Mama jakby czytała mi w myślach. Zapytała uciekając wzrokiem:
- Nat.. Łączy cię coś z tym chłopcem? Z Diegiem? Wydaje się być miły - nieśmiało się uśmiechnęła.
Dopadło mnie nie skrywane szczęście, że mogę się z nią podzielić się tym jak wspaniały jest Diego lecz od razu mnie opadł gdy sobie przypomniałam, że „zerwaliśmy”.
- Już nic - odparłam wbijając wzrok w stół.
- Jak to?
- No pokłóciliśmy się i nie chcę go więcej widzieć.
- Co zrobił? Jak nie chcesz to nie mów...
Spojrzałam na nią badawczo.
Muszę jej coś powiedzieć, ale co..
Z d r a d z i ł e m   c i ę,  p o w i e d z  j e j   t a k!  T o   c h y b a   n a j - g o r s z a   z b r o d n i a,     a   o n a  n i e   b ę d z i e   d r ą ż y ł a   t e - m a t u.
Zesztywniałam.
- Nie.. W porządku. On.. On mnie zdradził. Zdradził mnie z tą dziewczyną, co tu przychodziła. Z Alice - ledwie dostrzegalnie się uśmiechnęłam.
- Oh kochanie, tak mi przykro - uścisnęła mnie.
Gdy nie widziała mojej twarzy uśmiechnęłam się dumna ze swojego kłamstwa.
D o b r a   j e s t e ś, usłyszałam rozbawiony głos Diega.

Wiem, pomyślałam.

2 komentarze:

  1. Nie masz pojęcia, jak mnie denerwujesz :P Chcę w końcu wiedzieć, co Diego kombinuje i jakim cudem działa ta ich telepatia!!!

    Nie dziwię się, że kłamstwo Nati tak rozbawiło chłopaka. Największy odpał ma się wtedy, gdy wiesz coś, czego inni nawet nie podejrzewają ^^

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha spokojnie, wszystko w swoim czasie. Trzy dni, trzy dni xD
      Dokładnie, dokładnie ^ ^
      Czekam na Wasz kolejny rozdział!
      Pozdrawiam ;*

      Usuń