08 grudnia, 2013

Nominacja.

Teraz tak trochę z innej bajki. Jestem tu od tygodnia i bardzo zaskoczyła mnie wiadomość, że zostałam nominowana do nagrody Liebsten Awards przez http://opowiadaniawerka.blogspot.com, dziękuję bardzo ;* Ta nominacja, pokazała mi, że to co robię nie idzie na marne, bo czytacie to i doceniacie moją pracę.
A więc:
Nominacja do Liebsten Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań.

Moje odpowiedzi ;)
1. Jak często zaglądasz na swojego bloga? 
-Kilkanaście razy dziennie, nawet jeśli nic nie dodaję to sprawdzam czy coś się ciekawego wydarzyło.

2. Co sprawia ci radość?
- Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, bo każdego dnia, co innego sprawia że się uśmiecham. ;)

3. Ulubiona piosenka?
- Staroć, ale kocham to ponad wszystko. http://www.youtube.com/watch?v=Xhwj_zb77fU

4. Motto życiowe?
- Traktuj ludzi tak jak ty chcesz być traktowany. Takie bardzo prawdziwe ;)

5. Co lubisz w pisaniu bloga?
- Chyba to, że ktoś go czyta, bo szczerze mówiąc nie wierzyłam w to, że ktokolwiek tu wejdzie.

6. Czemu założyłaś tego bloga?
- Za namową autorki spojrz-w-oczy-nadziei.blogspot.com, choć miliony razy jej odmawiałam, ona mnie dalej męczyła, aż w końcu się tu znalazłam.

7. Ulubiona książka?
- Ojacie, mnóstwo ich jest. Zaczynając od Wilka, przez Trylogie Czasu, a kończąc na Gwiazd naszych wina.
Czyli mniej więcej wszystkie fantasy, romanse, wyciskacze łez. ;)

8. Członek rodziny, z którym najbardziej się dogadujesz?
- Mama.

9. Z którym bohaterem swojego bloga najbardziej się utożsamiasz?
- W stu procentach z Nat. 

10. Czy jest jakiś blog, który szczególnie zapadł ci w pamięć?
- Nie, ponieważ nigdy takowych blogów nie czytałam. Zaczęłam dopiero teraz czytać, a też nie mam na to za dużo czasu więc nie mogę ocenić czy są one w jakiś sposób szczególne. ;)

11. Twoje hobby?
- O boże, kiedyś to mogłam wymieniać, a teraz? Jeszcze pozostał taniec w moim życiu, ale też czytanie i pisanie tu. ;)


No a teraz moje pytania dla Was ;)
1. Piszesz bloga z myślą o kimś szczególnym czy raczej o sobie?
2. Czym kierujesz się w pisaniu? 
3. Uważasz się za dojrzałą osobę?
4. Jest jakaś piosenka, która na zawsze będzie ci się kojarzyć ze wspomnieniami z ludźmi, którzy byli obecni w twoim życiu? Jaka?
5. Ufasz komuś w stu procentach?
6. Jesteś zdrowa/y?
7. Najlepsze wspomnienie..
8. Kochasz kogoś najbardziej na świecie? Tak mocno że mógłbyś/mogłabyś wejść za tą osobą w ogień...
9. Jesteś szczęśliwa/y?
10. Chciałabyś/chciałbyś wybić z tego kraju? Jak tak to gdzie?
11. Motto?

Ze względu na to, że nie mam za bardzo czasu na czytanie waszych blogów na bieżąco, to najlepsze jakie widziałam to (nominacje):


Jeszcze raz dziękuję za to wyróżnienie <3

2 komentarze: